نكته هايي براي درخواست ازدواج از فرد مورد علاقه
روستای نیمه کار
آفتاب جنوب

واضح است نه اما حقيقت امر ان است كه ازدواج چيزي نيست كه بخواهيد به خاطر انگيزه هاي اني وارد آن گرديد ممكن است شما ديوانه وار هديگر ار دوست داشته باشيد اما اگر همسرتان خواهان فرزند باشد اما شما نه ازدواج شما قطعا زياد دوام نخواهد آورد...

1- مطمئن گرديد كه فرد مناسبي را بگزيده ايد:
واضح است نه اما حقيقت امر آن است كه ازدواج چيزي نيست كه بخواهيد به خاطر انگيزه هاي اني وارد آن گرديد ممكن است شما ديوانه وار هديگر ار دوست داشته باشيد اما اگر همسرتان خواهان فرزند باشد اما شما نه ازدواج شما قطعا زياد دوام نخواهد آورد و يا انكه ارزشهاي شما با ارزشهاي همسرتان متفاوت باشد اگر در مورد فردي كه مي خواهيد با وي ازدواج كنيد ترديد داريد بهتر است بيشتر درباره آن بيانديشيد.

2- مطمئن شويد هر دوي شما امادگي داريد:
پيش از آنكه پيشنهاد ازدواج دهيد درباره آن كه در زندگي به دنبال چه اهدافي مي باشيد حتي اهداف 50 سال آينده خود با يكديگر صحبت كنيد هر چه بيشتر با يكديگر در مورد آن چه براي شما حائز اهميت مي باشد گفتگو كنيد بيشتر متوجه آن مي گرديد كه آيا با يكديگر تفاهم داريد يا خير. همچنين بايد از لحاظ مالي آمادگي داشته باشيد اگر شما قادر نيستيد كه مخارج خود را تامين كنيد بهتر است نامزدي خود را به تعويق بياندازيد.

3- از پدر و مادر وي اجازه بگيريد:
شما ابتدا بايد بدانيد كه آيا اگر پيش از ازدواج با پدر و مادر وي مشورت كرده و اجازه بخواهيد انها را خشنود مي سازد يا خير.اين نكته شايد عجيب به نظر آيد اما شما كه نمي خواهيد پدر زن و مادر همسر آينده خود را برنجانيد؟ اين عمل براي آنكه دلشان را بدست بياوريد بسيار موثر خواهد بود.

4- بطريقي پيشنهاد بدهيد كه خوشايند وي باشد:
به پيشنهاد ازدواج همچون يك هديه به بانوي زندگي خود بنگريد ان را بطريقي طرح ريزي كنيد كه باب ميل و سليقه وي بوده و مطابق با شخصيتش باشد ايا وي رومانتيك است و يا اهل تفريح و شوخ طبعي؟ ايا ميل دارد بطور محرمانه از وي خواستگاري كنيد و يا روي ديوار در خواست خود را بنويسيد؟

5- درباره هديه دادن به وي تصميم بگيريد:
براي دختر ها و زنان هيچ چيز مبهوت كننده تر از يك هديه غير منتظره و غافلگير كننده حلقه برليان نمي باشد. اما اگر توان مالي شما اجازه اين كار را به شما نمي دهد. براي يك حلقه را خريداري كنيد از نوع سليقه وي اطلاع يابيد اين كار را مي توايند تا سوال كردن از دوستان و يا خانواده وي و يا مشاهده نوع جواهر آلاتي كه وي استفاده مي كند انجام دهيد اما بسياري از دختران تمايل دارند هنگام انتخاب حلقه خودشان حضور داشته باشند بهر حال بايد به خواسته هاي وي احترام بگذاريد.

6- مطمئن گرديد پاسخ وي مثبت مي باشد:
هنگاميكه پيشنهاد ازدواج مي دهيد بايد مطمئن شويد كه پاسخ وي بله خواهد بود شما مي بايستا از قبل در مورد ازدواج به اندازه كافي صحبت كرده و كاملا از آن چه طرف مقابل از يك شريك زندگي بلند مدت انتظار دارد اگاهي يافته باشيد درست است كه مي خواهيد پيشنهاد ازدواج شما براي او سورپريز باشد اما نبايد بي مقدمه دست به اين كار بزنيد.

7- افراد زيادي را از قصد و تصميم خود آگاه نسازيد:
شما ممكن است وسوسه شويد كه قصد خود را با دوستان و خانواده خود در ميان بگذاريد اما عاقلانه تر آن است كه اين خبر را تنها با يكي دو تا از دوستان و يا نزديكان صميمي خود در ميان گذاشته و به آنها اطمينان داشته باشيد كه رازدار و محرم اسرار شما مي باشند.

8- پيشنهاد خود را از حفظ نكنيد:
صرف نظر از آنكه كجا و چگونه پيشنهاد ازدواج مي دهيد بايد آن پيشنهاد با نهايت صداقت و ابراز عشق حقيقي شما نسبت به وي همراه باشد از قبل در مورد حرفهايي كه مي خواهيد به او بزنيد يادداشت برداريد اما دقيقا انها را از بر نكنيد در آن لحظه به وي بگوييد كه چرا وي يك فرد استثنايي بوده و چرا شما خواهان آن مي باشيد كه باقي عمر خود را با وي سپري كنيد بايد جملات شما از دلتان برايد او مي خواهد با يك مرد ازدواج كند و نه يك ربات!

9- مكان و زمان مناسب را بيابيد:
مكاني كه پيشنهاد ازدواج مي دهيد مي تواند يك رستوران پارك سينما و يا لب دريا باشد اما بهتر است مكاني انتخاب كنيد كه براي هر دوي شما خاطره انگيز بوده و شما را به ياد خاطرات گذشته بيندازد فاكتور زمان نيز بسيار مهم مي باشد اگر وي سرايط سختي را سپري مي كند اگر خسته و يا گرفتار دغدغه هاي شخصي و شغلي خود مي باشد و يا آنكه از دست كسي عصباني است زمان مناسبي براي اين كار نمي باشد.

10- او را دستپاچه نكنيد:
شما ممكن است بخواهيد پيشنهاد خود را براي جهانيان فرياد بزنيد و يا حداقل براي همسايگان مجاور خود اما مراقب باشيد اشتياق بي حد شما كار دستتان ندهد اگر وي شخصي درونگرا بوده و از آن كه مركز توجه ديگران واقع گردد بيزار مي باشد بهتر است اين كار را بطور خصوصي با وي در ميان بگذاريد.

11- انتظار همه نوع پيشامدي را داشته باشيد:
صرفنظر از همه نقشه ها و طرح ريزي ها امكان دارد امور دقيقا ان طوري كه شما و يا وي تصور مي كرديد پيش نرود خود را براي واكنش هاي احتمالي آماده كنيد او ممكن است دستپاچه شده و يا هيجان زده گردد و يا آن كه كاملا آرام و بي تفاوت باقي بماند وي ممكن است بگويد بله- خير و يا شايد. شما ممكن است تصور كنيد وي را كاملا مي شناسيد اما از پيش داوري و آنكه پاسخ وي چكونه خواهد بود پرهيز كنيد چون ممكن است مايوس گرديد.

12- اگر پاسخ وي منفي بود مايوس نشويد:
همواره احتمال آن كه وي نه بگويد وجود دارد اما دلسرد نشويد با او صحبت كنيد و علت عدم آمادگي وي را جويا گرديد وي ممكن است تنها به زمان بيشتري نياز داشته باشد و يا آن كه اصلا وي دختر مناسبي براي شما نبوده باشد. اگر اين طور باشد بهتر است همين حالا پي به آن ببريد تا انكه پس از ازدواج.

13- خيلي زود و يا خيلي دير پيشنهاد ندهيد:
زمان معيني براي پيشنهاد ازدواج وجود ندارد اما بهتر است پس از تنها گذشت 2 هفته از آشنايي خود با وي پيشنهاد ازدواج ندهيد زمان پيشنهاد ازدواج هنگامي است كه شما براي مدتي كافي به يكديگر متعهد شده باشيد همچنين زياد وقت را تلف نكنيد شجاع باشيد و حرف دلتان را بزنيد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 7344
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


بازی آنلاین


تعبیر خواب آنلاین

دريافت كد در بهاربيست



FreeCod Fall Hafez

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت